لئوناردو، سرمربی سابق تیم های اینتر و میلان و مدیر ورزشی کنونی باشگاه پاری سن ژرمن در حالی که در یک برنامه زنده در کانال تلویزیونی ایتالیایی اسکای سپورت در حال انجام یک گفتگوی زنده با نامزدش، آنا بیلو، خبرنگار ایتالیایی بود، از او درخواست ازدواج کرد.

این اسطوره برزیلی که سابقه فوتبال بازی کردن و مربیگری در ایتالیا را در کارنامه ورزشی اش می بیند در یک گفتگوی زنده از مقر برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، در یک برنامه ارتباط مستقیم اسکای سپورت شرکت کرد. او در این تماس مستقیم ، قرار بود تا در مورد قرعه تیم پاری سن ژرمن در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی این تیم با بارسلونا در مرحله یک چهارم پایانی در گفت و گو با نامزدش شرکت کند ودر جریان این صحبت ها به او پیشنهاد ازدواج ارائه داد.این اتفاق زمانی رخ داد که او در این گفت و گو از نامزدش پرسید که آیا سوال دیگری از او ندارد؟ خانم بیلو که تا آن زمان سوالی نپرسیده بود، پاسخ داد که نه و در آن زمان مدیر ورزشی برزیلی پاری سن ژرمن در واکنش به او گفت که یک سوال از او دارد و از او پرسید که آیا با او ازدواج می کند؟

لئوناردو دراین باره گفت:« حالا که قرعه ما به نام بارسلونا درآمده است، با هم ازدواج می کنیم؛ هم در شهر میلان و هم اینجا.» این خبرنگار ایتالیایی که نمی توانست جلوی خنده اش را بگیرد ، در واکنش به این سوال عجیب لئوناردو پاسخ داد که بعدا در این باره صحبت می کنند و در مقابل اصرار و پافشاری های لئوناردوی برزیلی ، در یک برنامه پخش زنده «بله» را گفت.

برای تماشای این ویدئوی بامزه اینجا کلیک کنید

  Leonardo pide matrimonio a su novia, Anna Billò, en directo




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 26 اسفند 1391 ا 21:44 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.